Anul trecut Propaganda impreuna cu Terapia lansau o campanie aproape 360 pentru un produs extrem de popular la noi dar care pierdea cota de piata in favoarea concurentilor din afara. E vorba despre binecunoscutul Furazolidon. Banuiesc ca indicatiile terapeutice le stim cu totii astfel ca ideea centrala a campaniei (pentru ca nu cred ca putem vorbi despre un insight) a fost lesne de gasit. La momentul respectiv campania a fost percutanta desi spoturile nu s-au difuzat foarte des (de altfel din calitatea lor si din lipsa difuzarilor putem sa tragem concluzia ca nu au avut un buget foarte mare). Au fost sustinute de o serie de printuri la fel de bune si mai ales de un site de campanie excelent si de concursul de rigoare. Toate s-au rotit in jurul unui nume bine ales „Povesti stanjenitoare”. Pe site puteti vedea si trilogia initiala difuzata pe TV si de asemenea printurile. De asemenea puteti vedea si in ce a constat concursul si aici puteti vedea si impactul pe care l-a avut imediat dupa lansare.
Pana aici toate bune si frumoase. Probabil va intrebati de ce am adus in discutie o campanie de acum un an. Ei bine, am ales sa scriu despre ea pentru ca cei de la Propaganda nu au ingropat-o uitand de ea. Dupa un an au hotarat sa faca un spot pe scenariul povestirii castigatoare de pe site : „Gara”. E adevarat ca scenariul a fost putin adaptat dar a iesit foarte bine. Pacat ca iarasi nu au un buget indeajuns de mare incat sa-l poate difuza mai mult. Din pacate campania continua numai pe TV deoarece site-ul nu a fost updatat cu o sectiune in care sa apara si spotul de anul acesta si alte informatii care sa denote coerenta. Poate cei de la Terapia vor lua in calcul si acest lucru pentru ca sincer, netul e acum o sursa mult mai puternica de informare decat era in trecut. Prima mea reactie a fost sa caut repede informatii despre ultimul spot pe site-ul campaniei si din pacate nu am gasit nimic. Thank god for youtube!
httpv://youtube.com/watch?v=zd6-NTuj2fg
PS. Va dau si tema de gandire pentru comenturi, touchpointuri bune de pus printuri pentru un astfel de produs (si nu aveti voie sa spuneti buda!).
oanabee a zis
in Piata Unirii si in autobuze:D- inspirate din povesti reale.:))