Cred ca ati remarcat si voi multitudinea de spoturi si printuri pentru suplimentele de potenta. E plin pe la toate posturile de televiziune si prin baile restaurantelor sau cluburilor. Oare sa fie romanii mai putin potenti decat altadata? Cine stie? Iata un nou produs care vine cu un mesaj oarecum diferentiat de ceea ce am vazut pana acum. Din pacate nu am gasit spotul in limba romana si va recomand sa-l cautati la ceas de seara pe posturile TV de la noi.
Vocea announcerului transmite foarte simplu un mesaj cat se poate de comic. Scenariul nu e nou si se bazeaza pe ideea evitarii unor situatii neplacute (exercitii de yoga, bai cu namol, etc.) Surprinzator pentru mine a fost faptul ca odata gasit spotul din Polonia am descoperit ca e putin diferit fata de ce se difuzeaza la noi. In Romania, spotul contine o secventa in care se sugereaza ca solutie pentru barbatii cu probleme de potenta, mersul la ghicitori (mama Omida poate :)) ), in timp ce in Polonia secventa e inlocuita cu un tip slabut care face un exercitiu de yoga. Sincer nu ma asteptam sa vad asta dar e bine. Adaptarea culturala e un lucru bun si poate ca multe alte branduri ar trebui sa o ia in calcul atunci cand isi aduc brandurile pe piata din Romania. Unele deja o fac si cred ca aprecierea din partea consumatorilor nu intarzie sa apara. 🙂
Ioana a zis
O reclama de genu asta nu ma duce cu gandu la faptul ca e posibil sa fi scazut potenta in general, ci la faptul ca e o solutie pentru cei ce se confrunta cu asta. Barbatii din spot sunt trecuti de 50 de ani.
Dar e posibil sa fi scazut la cate se aud. Cica baile fierbinti scad calitatea spermei, ceaiul de tei scade potenta si cate si mai cate
scurt metraje a zis
Personal nu am vazut spotul inca pe posturile romanesti, iar din reclama in poloneza nu se intelege mare lucru, sper sa o gasesc in romana. Cat despre adaptarea culturala, mare dreptate ai !
Adrian Monoranu a zis
Da, stiu ca nu se intelege mare lucru dar insa daca ai sa prinzi varianta in romana ai sa vezi diferenta. Oricum, mi-a sarit prima oara in ochi diferentierea fata de alte branduri care merge pe chestii strict legate de sex si apoi adaptarea culturala. 🙂 E o lectie de brand management. 🙂
Masina de Scris a zis
Intrati pe cocalari sa vedeti cati barbati potenti are Romania si mai terminati-o cu prostiile. Muhaha.
envi a zis
nu stiu cum am putea sa ne „intrebam intrebarea” asta de moment ce se fac topuri de genul „care a trantit mai multe in nightlife-ul capitalei”. interesant ar fi sa avem niste statistici cu evolutia vanzarii de prezervative in rumania…
oricum la acest gen de reclame, este aia pe care eu am vazut-o doar pe otv, cu aia de ridica masa cu tot cu madam asezata pe ea cu ajutorul port-prezervativelor intinse!
Ioana a zis
Apropo de prezervative, e prea tare reclama la Durex cu oamenii in costume de spermatozoizi „For a hundred million reasons”. Dragute si alea cu „A fost atat de…durex” dar prima e geniala.
Adrian Matei a zis
Nu-si pierd potenta barbatii romani. Se promoveaza acum mai mult aceste produse, pe timp de recesiune. In Perioade de criza economica „placerile” la indemana sunt cele ce implica o erectie buna. 🙂
Fiecare cu ce-l doare. No, pan’ la urma, la toti ni-i greu! 🙂
mike a zis
Sincer vorbind si ultimile studii arata ca ne confruntam cu probleme de genul.Si aici ma refer la cupluri care nu pot concepe copii, iar dupa teste amanuntite reiese ca barbatii au o problema(si nu generalizez, vb de o proportie mica acolo insa care poate depasi anumite limite in timp).Iar motivele sunt multiple asa cum a spus si Ioana.
@Mono : am facut un pic de reblogging ; ti-am promis ca i will be back ! 🙂
Adrian Matei a zis
Evident, e un produs de nişă, şi prin reclama isi atrag clienti ==> cota mare de piata.
Bine de mine ca nu fac bai fierbinti, ceai de tei nu beau … nici pe viitor nu cred. Deci, nu cred ca o sa le fac vanzare, acum sau la 50 de ani. 🙂
johny ola a zis
Romanians, especially older men, smoke and drink too much. Furthermore, they over-eat and do not exercise enough. I’m not saying all do this, but far too many. As a people we need to dump the booze, the cigarettes, and the television; these modern pests are in fact making us less healthy and less potent.
Adrian Matei a zis
Answer- on/off topic:
I don’t drink, I don’t smoke
and I don’t like bitches. 🙂
Potenta a zis
Asta e pretul „civilizatiei” – concept din care ar trebui sa scoatem total partea cu eleganta.
Acum serios, treava e destul de neplacuta, cam 2 barbati din 5 au probleme de potenta. Doar gandeste-te ce piata inseamna asta. Deocamdata, romanii, spre deosebire de cehi, sunt destul de pudici 🙂
Adrian Monoranu a zis
Nu e vorba de pudism. E vorba de prostie si mandrie. 🙂