Zilele astea in timp ce ma barbieream cu televizorul in surdina am descoperit un spot pe care nu-l mai vazusem. Am auzit intre timp ca ruleaza de ceva vreme. Prima mea reactie a fost una destul de aiurea. M-am speriat sincer de la tipete dar apoi am recunoscut melodia si chiar am devenit curios. Astfel am dat peste …
Tare nu? E un spot destul de interesant, cu strategie si destul de creativ. Imi place la McCann ca nu uita prea usor spoturile precedente si pastreaza linia strategica, chiar daca in unele cazuri nici nu e a lor. Pentru asta vor avea mereu un plus si o bulina rosie de la mine. In cazul Magura au reusit sa pastreze cam tot, de la linia melodica pana la personaje (nu stiu daca si actritele sunt aceleasi ca nu-mi prea dau seama).
E o singura hiba in tot spotul si asta m-a facut sa rad de era sa cad pe spate. O fi vreo chestie subliminala la mijloc dar oricum si intamplatoare sa fie tot e de ras. Bineinteles e vorba de „fetele care nu se multumesc decat cu pufosul perfect„. :)) Chestia asta e cam penala, orice ai zice. Adica c’mon, nu era un alt mod de a spune? Pe la noi tinerii si tinerele au tendinta de a se gandi numai la sex si pornache (sa fereasca Cel de sus sa spun ceva cu conotatii pe la ore ca deja i-am pierdut pe toti) si cand personifici ceva, indiferent ce, acel ceva ia o intorsatura freaky.
In cazul de fata s-ar putea ca barbatii sa ocoleasca prajiturica pentru ca adjectivul personificat (daca imi permiteti sa spun asta) nu-i prea avantajeaza. E un soi de oximoron dar oricat de bine ar suna perfect, parca pufos nu da prea bine nu? :)) Aaa, stati, zicea cineva acum 2 ani ca Magura e doar pentru fete. O fi 🙂 !
PS. Unii zic ca McCann a bagat mana in sacul cu idei al celor ce au facut „Walk in fridge” de la Heineken. Eu zic ca e doar un punct de plecare cel mult.
Anca a zis
Citind doar prima parte + spotul, ma gandeam „Totusi, din cate stiu si partea masculina mananca Magura!”, asta ar insemna ca barbatii care mananca Magura sunt gay nu? (ceea ce ai spus si tu in partea a 2) :))
Foarte comic! Spotul este ok, dar consider ca trebuiau sa se orienteze si catre partea barbateasca, poate cu o replica la spotul acesta, de exemplu daca fetelor le place „pufos” :D, atunci baietilor le place crema 😀 (intr-un alt video) Cred ca ar fi avut impact, ce spuneti? 😀
Doru a zis
In opinia mea, targetarea e cat se poate de evidenta. Cred ca nici nu incape discutie orientarea catre partea masculina deoarece avem deaface cu un produs cat se poate de feminin. Facand o paralela, e ca si cum ai vrea sa te adresezi femeilor prin vechea campanie Bergengier („nu mai esti barbatul de care m-am indragostit – ziua barbatului”) sau Stejar („noul teritoriu masculin”). Executia Mccann -de la idee, fie ea inspirata/adaptata, ;la strategia coerenta si chiar la „pufosul perfect” (un „carlig” riscant dar care se poate dovedi foarte eficient) – mi se pare cat se poate de reusita dpdv comercial. Poate nu va castiga premii, dar in mod sigur va vinde unde si cat trebuie.
Kitty a zis
Si de ce nu e pufosul erfect flatant si pentru barbati?!?!? Cand asociez cele doua, numai lucruri bune imi vin in minte:D. Si magura nu e doar pentru fete, si prietenului meu ii place:)
BOgdan a zis
Este chiar foarte tare spotul, acum sper sa-l vedem si din punctul de vedere a barbatilor, ar merge nu ?
Partea cu „pufosul perfect” m-a dat pe spate, expresia asta trebuie sa o notez si o voi folosi de fiecare data cand voi avea ocazia :)))
Anca a zis
Ma bucur sa vad ca mai sunt persoane care se afla pe aceeasi lungime de unda cu mine (BOgdan si Kitty)! Doru are dreptate intr-o oarecare masura..numai ca exemplele pe care le-a dat nu sunt chiar relevante pentru partea feminina deoarece putine femei sunt fane ale fotbalului sau al berii, chiar daca acestea consuma si cate o bere din cand in cand, in schimb barbatii mananca cate un dulce aproape in fiecare zi (nu poti afirma ca ciocolata este doar pentru femei), si de aceea cred ca „targetarea” ar trebui reorientata si catre partea masculina, asa cum spuneam si in comentariul anterior, s-ar putea introduce un spot adresat si barbatilor, pentru a nu se simti discriminati din cercul Magura, eventual sa se simta stingheriti cand vor sa manance „pufosul perfect” 🙂 in locurile publice.
Doru a zis
ca-ti place ca barbat un dulce din cand in cand, sau nu refuzi o magura daca ti se ofera, sau esti chiar disperat dupa prajituri, e un lucru. Asta insa nu are nimic deaface cu orientarea produsului, care e strict feminina. Mesajele construite de Mccann pentru Magura sunt pline de estrogen , iar testosteronul e indepartat chirurgical. Asta se vrea, si ar fi stupid sa introduci un spot publicitar in care sa te adresezi si barbatilor. De abia atunci s-ar creea confuzie.
Vali a zis
Parca-i spoof la Heineken „Walk in Fridge”
BOgdan a zis
Dragii mei, haideti sa o luam altfel: dulciurile de fapt si de drept pentru cine sunt? Pentru copii! Bun, de ce sa promovam produsul copiilor, avand in vedere ca astia mici vor ceea ce au astia mari? de ce sa vindem femeilor pe cand si barbatii vor lucrul ala? e o tehnica gen „fructul interzis”, desi nu ai voie, il consumi, desi nu-i bun il incerci, desi nu-i pentru tine, tot il vrei.
Ce au gandit producatorii, fetita o copie pe mama, vrea tocuri, rujul, farduri etc, daca mama si tata fumeaza vrea si ea, daca mama citeste reviste vrea si ea, daca mama manca magura, va vrea si fetita. Daca barbatul vede un produs de consum pentru femei, il incearca si el.
Domnilor de cate ori nu ati luat prietenei, bomboanele sau ciocolata pe care voi inshiva o doriti ? 😀
E gandita bine, nu ati mai vazut si momente in care copia bate originalul ? :)) ai nimerit bine producatorii, in shcim au dat-o nasol cu „pufosul perfect, oare daca vor face si un spot dedicat sexului masculin vor folosi termenul „pufoasa perfecta” ? 😀 😀 :))))))) =))))))
BOgdan a zis
Apropo, magura sau alt produs de genul parca la 7days mai era ceva, merge super dimineata la cafea, va recomand 😀