Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Un proiect, un Office 2010 si o pizza.

Scris de Adrian Monoranu pe 26 aprilie, 2012 Un comentariu

In urma cu vreo 2 saptamani discutam cu fostul meu coleg de clasa, Cosmin, de la Create Direct si imi povestea despre noul lor proiect pentru Microsoft. E vorba de o campanie creata special pentru a promova Office 2010. Primul meu gand a fost … wtf dude, n-a aparut deja 2012?

Anyway, am aflat ca e o campanie orientata catre clientii corporate si chiar ma gandeam ca practic acestia sunt si singurii care cam cumpara licente de Office. Desi suna trist, asta e realitatea pe la noi. Daca n-ai avut norocul sa primesti o licenta cu scop educational sau cine mai stie de pe unde, clar ca n-ai dat cele cateva sute de euro pe pachetul Office.

Campania mi-a placut pentru ca e diferita si indrazneata. Probabil nu multi ar fi avut curajul sa lege un soft de o pizza. In schimb cei de la Create Direct au gasit un mediu mai putin conventional si eficient as zice. Campania se deruleaza deocamdata in Bucuresti si Cluj insa sunt sanse sa fie implementata si in Iasi si alte orase.

Targetul este cat se poate de clar, companii mici si mijlocii care sa cumpere pachete de licente. E un parteneriat intre Microsoft si cateva pizzerii care presupune crearea unui sortiment special, Pizza Office, destinata livrarilor catre companiile din target. E o modalitate interesanta de a livra un mesaj. Cutiile sunt personalizate si ele, la fel ca si pizza din interior. E un touchpoint interesant si chiar mi se pare destul de bine ales.

Toate cutiile de pizza livrate in intervalul 11-15 (cam 99% din comenzi sunt in companii) au cutiile branduite cu Office, indifferent daca au comandat Pizza Office sau nu. Pe cutie au call to action de testare, afla mai multe amanunte, cumpara.

Aveti mai jos o galerie cu cateva poze din care se vede si pizza si ambalajul. Personal cred ca va merge. Angajatii comanda, pizza vine, managerii constientizeaza mai usor necesitatea unui soft licentiat. Pam pam! 🙂




More from my site

  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategiaMicrosoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Speriati de moarte – un experiment fotografic care te face sa razi isteric.Speriati de moarte – un experiment fotografic care te face sa razi isteric.
  • Reguli despre cum sa NU faci campanii pe Facebook!Reguli despre cum sa NU faci campanii pe Facebook!
  • European Film FestivalEuropean Film Festival
  • Un show adevarat se face cu cap.Un show adevarat se face cu cap.
  • Cand indiferenta doare.Cand indiferenta doare.
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Marketing, marketing direct, permission marketing, technology Etichete: create direct, microsoft, pizza office

Trackbacks

  1. Linkuri iesene de weekend | somnulescu.com spune:
    29 aprilie, 2012 la 12:17 pm

    […] Mono ne povesteste despre un proiect interesant ce leaga Microsoft Office de…pizza. […]

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d