Azi la stiri, dis de dimineata, am auzit ca Romania face demersuri oficiale prin intermediul Ministerului Dezvoltarii pentru a crea o strategie de promovare pe Facebook. Bineinteles in centrul reportajului nu putea sa se afle altcineva decat ministresa cu pricina, Elena Udrea. Pentru mai multe informatii despre aceasta idee puteti citi articolul din Gandul.
Pana aici nimic interesant. Sunt deja altii care s-au apucat sa promoveze Romania pe reteaua sus mentionata si o fac cu destul succes. Ceea ce m-a surprins a fost interesul celor de la Facebook pentru colaborarea cu Ministerul Dezvoltarii in ideea de a dezvolta aceasta strategie. In fond, ce le pasa lui Zuckerberg si alor sai daca Romania face sau nu succes pe FB de l-au trimis pe Blake Chandlee sa discute cu Udrea?
Ma rog, treaba lor. Cert e ca romanismele n-au ezitat sa apara in comunicatul de presa pe care l-am prins dimineata. Se pare ca ministerul cu pricina va desemna o echipa de „specialisti” care vor participa la cursuri de instruire pentru a putea pune in practica strategia creata. Ma intreb cat va costa aceasta instruire, unde va avea loc si cine vor fi specialistii? :)) Cu siguranta niste ilustri necunoscuti in lumea online-ului romanesc vor trage sforile. Presimt ca ne facem de bafta. Pacat ca FB nu stie in ce se baga.
Stangaciile se vad deja din stupiditatea declaratiilor facute chiar la conferinta de presa. „De exemplu, pe Facebook ar putea fi pus un banner ce promovează turismul balnear, de unde printr-un click ajungi într-un portal de unde se pot face rezervări la hoteluri din staţiunile balneare”. Penibil! Daca plasarea bannerelor este prima chestie la care te gandesti cand vine vorba de FB atunci se vede ca esti antic prietene consilier. Ministresa a anunţat că rezultatele studiului vor fi măsurate în număr de turişti care au făcut rezervare în structuri de cazare din România în urma campaniei. Imi vine sa rad cu spatele! Sunt curios sa vad cum vor face asta si cati bani vor cheltui pentru asaceva! :))
In concluzie le doresc numai succesuri si sa-i fereasca Zuckerberg de ceva esece! Si sa dea dracu sa nu dea careva like la pagina Romaniei … ca va ia mama naibii pe toti! Parca vad apoi rapoartele in care se precizeaza ca pagina noastra are mii de fani, sute de mii. Ce importanta mai are ca sunt toti romani ca doar cei mai multi turisti din Romania sunt totusi romani, nu? Si-apoi cred ca si Udrea stie ca nimeni care e intreg la minte nu ar vrea sa dea like la o tara de rahat! :))
Auzi, da’ cont de tuitar nu facem?
Ati innebunit cu facebookul asta :))
Cand am vazut titlul am crezut ca ai scris cea plin de apreciere gen: „In sfarsit un lucru bun”. M-am linistit.
La ce dracu are Udrea nevoie sa-l cheme pe vicepresedintele (sau ce mai era ala) FB? Chiar el a zis ca este prima data cand colaboreaza cu o institutie a unui stat intr-o faza asa de incipienta a unui proiect.
Eu propun sa vorbeasca si cu presedintele Goagal sa apara Romania in top 3 pentru 100 de cuvinte legate de domeniul turismului (in 30 de limbi).
Sa vorbeasca si cu Bill Gates ca in Windows 8 sa poti intra direct din Control Panel in Turism in Romania.
Cred ca daca se aduna o echipa de 4-5 elevi/studenti (dintre cei cu rezultate scolare medio…slabe) care stau pe net toata ziua, pot face pagina aia de FB sa arate mai bine decat pagina lu’ Udrea. Sa vezi de acum echipe de fotografi trimisi prin muntii patriei sa faca poze pt pagina =))
Si cu cont de FB si fara cont…la fel o sa ramanem :))
Ceea ce s-a scris aici pana acum e doar partea amuzanta.
Partea si mai amuzanta e ca se vor investi cateva milioane de euro in aceasta campanie. Cum zicea si marlansky, un elev de la 1-4 cred ca s-ar descurca de minune la creat pagina.