Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia

Scris de Adrian Monoranu pe 29 noiembrie, 2009 2 comentarii

Cu ceva timp in urma, Mashable anunta cu mare tam tam campania celor de la Microsoft bazata de product placement in serialul animat de succes Family Guy. Cred ca cei care au vazut serialul stiu despre ce e vorba. Initial a fost vorba de inserarea unor secvente obisnuite in care Stewie foloseste laptopul pentru a face diverse chestii specifice sistemului de operare nou lansat, Windows 7 si de sponsorizarea directa a showului prin afisarea de bannere la inceputul si pe parcursul episoadelor.

Ulterior, tot cei de la Mashable anuntau o mutare surprinzatoare a celor de la Microsoft. Acestia au decis sa renunte la asocierea cu serialul creat de Seth MacFarlane datorita unor argumente pe care le cunoasteau inca de la inceput. Au mentionat ca serialul provoaca prea multe discutii ciudate si abordeaza subiecte ofensatoare si chiar periculoase cum ar fi ironizarea Holocaustului.

N-a trecut prea mult timp si Microsoft s-a razgandit urcand pe canalul propriu de youtube cateva spoturi special create pentru promovarea bazata pe sponsorizarea serialului mentionat. Mashable a anuntat bineinteles si asta in urma cu cateva zile.

E normal, e treaba lor sa anunte asaceva insa pentru Microsoft nu prea e bine. Informatiile contradictorii sunt destul de periculoase si pot crea destul brand damage daca stam sa analizam puterea de raspandire a stirilor pe un site ca Mashable. Doar uitati-va la numarul de tweet-uri si mentionari pe FB ca sa nu mai vorbim de traficul implicit al site-ului plus numarul de abonati.

Spoturile sunt destul de nice insa nu stiu daca sa cred ca Microsoft a facut o greseala in a nu le difuza oficial sau in a se asocia cu serialul de la bun inceput. Oricum, enjoy!

Exactly 3 cookies before nap time! :)) Doamne cat de tare poate fi Seth MacFarlane. :))

More from my site

  • Un proiect, un Office 2010 si o pizza. Un proiect, un Office 2010 si o pizza.
  • Despre Windows 7, marketing si strategic planningDespre Windows 7, marketing si strategic planning
  • Daca e joi, e Joiana – povestea unei vaci virale.Daca e joi, e Joiana – povestea unei vaci virale.
  • Hangouts – Chef Galerie IasiHangouts – Chef Galerie Iasi
  • De ce esuezi ca antreprenor?De ce esuezi ca antreprenor?
  • Bugetul de promovare – cum il estimam?Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, internet, online marketing, social media, technology Etichete: family guy, mashable, microsoft, plasare produse, product placement, stewie, windows 7

Comentarii

  1. Marius a zis

    29 noiembrie, 2009 la ora 10:04 pm

    W I N D O H 5 :)) Genial serialul!!! Cred k ar fi o solutie geniala pentru orice companie sa insereze mesaje intr-un episod Family Guy atat timp cat nu devine un trand iritant asemanator unui site plin de bannere si aduri idioate …
    Orikum cei care comenteaza asupra lui nu sunt luati in seama pentru ca serialul in totalitate este o gluma la adresa societatii si nu ar trebui inteles altfel.

    Răspunde
  2. ena ion a zis

    30 noiembrie, 2009 la ora 12:15 pm

    genial? e real … e tipic pt america de nord mai putin Mexic

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!
  • Millennium Bank – talking about bad placement

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d