Sunt cel putin doua motive pe care ti le pot spune imediat. Exista un risc ridicat de brand damage in primul rand, si in al doilea rand exista un risc cel putin la fel de ridicat sa atragi un public fals. Multi s-au aruncat cu capul inainte in speranta ca vor atrage clienti in localuri […]
Azuga – o bere premium la pet?
Acum cateva luni comentam alaturi de alti blogari relansarea berii Azuga. S-au impartit pareri si impresii despre spot si banuieli despre strategie, pozitionare, comunicare, etc. Spuneam atunci intr-un comment ca mizez pe brandurile de bere romanesti sub aspectul potentialul de patrundere pe piata. Aflam tot atunci ca Azuga doreste o pozitionare premium si sincer imi aparuse un mare […]
Babanu’ – un vin de masa cu strategie
Pentru ca saptamana asta lucrez cu copiii la niste chestii de coerenta in mesajul publicitar adaptat promotiilor, si pentru ca a trebuit sa gasesc niste spoturi mai putin difuzate pentru a-i pune un pic in dificultate, am ajuns si la Babanu’. Nu stiam prea multe despre vinul asta dar imaginea lui mi-a dat de inteles […]
5L + 1L FREE
Last week Stefan was talking about the romanian hunger for economical packages and people argued about the negative impact of promotions on brands and strategic planning. there was a question there that sounded like „How far will they go?” Well I found another example. And it’s not 3L for the price of 2,5L. It’s more […]
Comentarii recente