Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Ce se intampla cu Bergenbier?

Scris de Adrian Monoranu pe 25 martie, 2009 12 comentarii

In urma cu ceva timp aflam ca Bergenbier a pierdut lupta pentru nationala de fotbal a Romaniei si ca Ursus este noul sponsor in urma unui contract de 6 milioane de euro. Ok, so what? Sunt 2 beri diferite de pe 2 segmente de piata diferite. E drept ca Bergenbier are de pierdut dar nu […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, Marketing, Pozitionare, strategic planning Etichete: bergenbier rebranding, nationala, Pozitionare, ursus

Efectul „Modernista” si side-efectul Skittles

Scris de Adrian Monoranu pe 19 martie, 2009 Un comentariu

Nu stiu daca ati auzit vreodata de Modernista dar cu siguranta daca veti accesa site-ul lor va veti convinge ca e ceva diferit. Modernista e o agentie de publicitate din Boston care si-a propus sa faca totul foarte simplu si modern in acelasi timp. Si daca curentul web 2.0 e acum la moda atunci de […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, internet, online marketing, twitter Etichete: facebook, modernista, site, skittles, twitter, youtube

How product diversification can damage the brand name!

Scris de Adrian Monoranu pe 3 martie, 2009 Lasă un comentariu

Recently „work and travel” companies have diversified their product and are now offering programes for Greece. Since, there is a good labour market there and students are interested to go there it would be a pitty not to exploit it. Contracts are cheaper and it’s closer to home, plus, those who are affraid of flying […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Marketing, naming Etichete: american experience, brand, brand extension, gts, naming

Dacia Logan is in fact a worldwide succes.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 ianuarie, 2009 8 comentarii

I knew Renault was selling the romanian model on a lot of markets under it’s own brand but today I found out from Alex via twitter that it’s also marketed under the Nissan umbrella in Mexico. The name is Nissan Aprio (sound a lot better than Logan – which they say stands for low-megane) and […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, Marketing Etichete: aprio, dacia, logan, mexico, nissan, renault

Lefrumarin – sounds like seafood but it’s not!

Scris de Adrian Monoranu pe 6 ianuarie, 2009 7 comentarii

This winter vacation, as you probably already know I was in Moieciu. For those of you who don’t know where that is … maybe Bran sounds more familiar. Well, during my time there I couldn’t help not noticing a brand with a name that sounded a bit strange. I am talking about LeFruMarin. First time, […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, naming Etichete: brand, lefrumarin, meat, name, naming, sacele

Hai sa ne batem joc de noi!

Scris de Adrian Monoranu pe 17 noiembrie, 2008

LATER EDIT: De vreme ce cititorii acestui post nu se pot abtine din a se jigni reciproc prin intermediul comentariilor desi au fost deseori avertizati am hotarat sa inchid comentariile. Sarbatori fericite si sper ca perioada asta sa va aduca liniste si odihna! De ceva vreme tot vad in traficul iesean o masina branduita cu […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Idei genitale, identity, medicamente, naming, romanisme Etichete: Branding Deloc, naming, pepe le pew, romanisme

Pepsi se schimba in Express Credit :))

Scris de Adrian Monoranu pe 27 octombrie, 2008 20 comentarii

Zilele trecute citeam pe la niste „frati bloggeri” despre schimbarea de la Pepsi. Am aflat de aici si de aici ca Pepsico INTL investeste 1,2 miliarde de dolari intr-o schimbare de identitate si iata si cum va arata. Sau poate e doar o propunere. Nu vreau sa comentez prea mult pe marginea acestei schimbari deoarece […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Idei genitale, naming Etichete: express credit amanet, logo, pepsi rebranding, sigla, stupid

Un post despre CEC Bank

Scris de Adrian Monoranu pe 3 septembrie, 2008 8 comentarii

De cand au facut rebrandingul am zis ca nu o sa scriu despre ei dar nu ma pot abtine. N-am sa scriu insa despre rebranding ci despre sloganul pe care il folosesc si despre spoturi. Desi s-a scris deja despre asta de ceva vreme mie mi se pare ca inca nu a fost indeajuns de […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, Idei genitale, strategic planning Etichete: cec bank, gresit, melodie, reclama, slogan, spot

ESOES – Instalam interfoane!

Scris de Adrian Monoranu pe 14 iulie, 2008 7 comentarii

In excursia mea pe meleaguri sucevene am gasit si un subiect pentru o categorie in care nu mai scrisesem nimic de ceva vreme. Am facut si o poza dar se pare ca telefonul meu mobil nu a vrut sa o salveze asa ca nu am cum sa v-o impartasesc si va trebui sa ma credeti […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Idei genitale, naming Etichete: Idei genitale

Visul imaginatiei :)

Scris de Adrian Monoranu pe 19 noiembrie, 2007 20 comentarii

Sambata am tras o fuga pana la Barlad. Nu fusesem niciodata pana acum. Nu m-am dus sa vizitez Barladul si practic nici nu am facut-o. Am mers in vizita la o prietena si am virat chiar pe prima strada la dreapta dupa care am urcat intr-un cartier de case. Am apucat totusi sa dau tura […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Idei genitale

  • « Pagina anterioară
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d