Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

De ce ne temem de ceea ce nu intelegem?

Scris de Adrian Monoranu pe 12 februarie, 2025 Lasă un comentariu

teama de necunoscut

Cred ca pentru cei mai multi dintre noi e natural sa avem o oarecare teama de necunoscut. Sa facem un pas in spate si sa analizam putin problema inainte de a merge mai departe. Si cred, de asemenea, ca e normal sa nu putem facem mereu fata noutatii, ritmului in care se produc schimbarile. Mi-am […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, editoriale Etichete: curiozitate, educatie, omenire, teama de necunoscut

Proverbialul varf de sare.

Scris de Adrian Monoranu pe 31 martie, 2024 Lasă un comentariu

varf de sare

Nu vi se pare ca oamenii se ofuscheaza prea usor? Adica de la tot felul de nimicuri. Si partea mai nasoala e ca uneori se lasa si cu chestii mai nasoale. Nu mai exista gri, exista doar alb si negru. Si mai rau e ca majoritatea credem ca doar noi avem dreptate. My way or […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: editoriale Etichete: descartes, gandire, indoiala, varf de sare

Despre platitudini revelatoare si speakeri motivationali

Scris de Adrian Monoranu pe 24 martie, 2024 Lasă un comentariu

platitudini

Daca ai citit si altceva decat ti s-a recomandat in scoala generala, liceu sau facultate, probabil ai o perceptie nasoala despre speakerii motivationali. Multe platitudini, multe vorbe goale, multe afirmatii care par sa fie de fapt niste banalitati. Si totusi daca te uiti, reusesc in continuare sa umple sali, sa aduca oamenii la seminarii, cursuri […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: editoriale, motivational Etichete: cursuri, platitudini, seminarii, speakeri motivationali

De ce corporatiile castiga in fata micilor antreprenori?

Scris de Adrian Monoranu pe 12 aprilie, 2023 Lasă un comentariu

antreprenori

Pentru ca sunt mai organizate, in principiu. Si cand ma refer la organizare, nu ma refer neaparat la sistemul de management. Desi de acolo porneste totul. Dar ma refer inclusiv la politica lor concurentiala care e una de convietuire cu concurentii decat una de razboi continuu. Anii de existenta in piete extrem de concurentiale au […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, antreprenoriat, editoriale

Suntem mai stresati decat credem.

Scris de Adrian Monoranu pe 27 ianuarie, 2022 Lasă un comentariu

stress

Anii de comunism prin care a trecut poporul roman au lasat urme adanci in mintile celor care au prins acele vremuri. Si din pacate chiar si in mintile celor nascuti mult dupa 1989. Pentru ca au fost crescuti de parinti ce au prins comunismul. Multa vreme am crezut ca cel mai vizibil efect al comunismului […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: editoriale Etichete: destresare, editorial, stress

Misticism, superstitii si vaccinare.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 octombrie, 2021 Lasă un comentariu

vaccinare

Citeam deunazi un articol in care se faceau ceva corelatii intre procentul de vaccinare al populatiei si rezultatele de la testele Pisa. Deloc surprins, aflu exista o legatura puternica intre cele doua. Cu alte cuvinte, cu cat rezultatele sunt mai slabe, cu atat si procentul de vaccinare in tara respectiva este mai scazut. In cuvinte […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, editoriale Etichete: credinte populare, romania, superstitii, vaccinare

Faima te strica la cap.

Scris de Adrian Monoranu pe 3 iunie, 2021 Lasă un comentariu

faima

Cand m-am imbarcat in avion de la Malaga spre Bucuresti nici nu-mi trecea prin gand ca o sa imi consum timpul citind Vogue. (din motive tehnice nu am putut sa binge-uiesc un serial) Ma rog, citit e mult spus pentru ca mai mult m-am uitat la la poze fiindca despre asta e revista. Am citit […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: editoriale, internet Etichete: content creator, creator de continut, faima, influencer

De ce este brandul mai important ca oricand?

Scris de Adrian Monoranu pe 13 ianuarie, 2021 Lasă un comentariu

brandul

Brandul este o notiune despre care vorbesc multi dar foarte putini o inteleg cu adevarat. E un termen la moda, trebuie sa recunoastem. Il auzim la persoane care il folosesc pentru a evidentia calitatea sau pretul ridicat al unui produs („e brand frate, d’aia costa”). Il auzim la persoane care fac referire doar la elementele […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Branding Deloc, editoriale, Marketing Etichete: brandul, consumatori, important, oricand, riscuri, timp

De ce nu scriem corect?

Scris de Adrian Monoranu pe 5 decembrie, 2020 Lasă un comentariu

scriem

Aoleu, iar ne ia asta cu frustrarile lui de profesor! Cam asta cred ca e gandul care se naste in mintile celor care vad titlul articolului de astazi. Si as fi ipocrit sa spun ca n-are putin legatura cu realitatea. Scriem din ce in ce mai rau. Dar oare de ce? Fie ca punem prea […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: editoriale Etichete: citit, emoji, gramatica, hieroglife, reguli, scris

Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.

Scris de Adrian Monoranu pe 15 noiembrie, 2020 Lasă un comentariu

slogan

Orice slogan al oricarui brand ar trebui sa aiba la baza ceea ce noi marketerii numim „brand promise”. O promisiune pe care brandul respectiv i-o face consumatorului. Iti voi rezolva problema cutare in modul urmator. Cu faina noastra vei face cozonaci pufosi. Simplu. Daca te intereseaza sa fie cozonacii pufosi, cumperi. Daca nu, nu. Si […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: editoriale, politica Etichete: brand mantra, electoral, partide, romania, slogan

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 10
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d