Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Napolact aduce o noua extensie gusturilor de odinioara!

Scris de Adrian Monoranu pe 28 aprilie, 2009 6 comentarii

Iaurtul nu era unul din favoritele mele dar de cand au aparut cele cu fructe a inceput sa-mi intre din ce in ce mai des in cosul de cumparaturi. Stiu ca „fructele” astea sunt mai mult E-uri dar imi place gustul dulceag si de asta continuii sa le servesc. Poate tocmai de asta cand Napolact […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, Marketing, strategic planning, studii de caz Etichete: coacaze, iaurt, napolact, odinioara

Tine-ti clientul in magazin!

Scris de Adrian Monoranu pe 17 aprilie, 2009 3 comentarii

Acesta e un post pe care vroiam sa-l scriu inca de acum jumatate de an. Si trebuie sa spun ca intentia de a scrie despre acest subiect am avut-o inca de acum 2 ani, pe la inceputurile bloggingului. Atunci insa am considerat ca ceea ce s-a intamplat a fost un incident izolat si m-am simtit […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, Customer care, Marketing, studii de caz Etichete: clienti, clientul, Customer care, magazin, Marketing, pastreaza

Cum sa capitalizezi un dezastru – AC-DC si Ticket Point

Scris de Adrian Monoranu pe 16 aprilie, 2009 6 comentarii

Dupa cum probabil deja stiti, in urma cu vreo doua saptamani toata suflarea roakerilor din Romania era in extaz dupa ce toata mass-media anunta cu mare fast prezenta la festivalul Bucharest Rock Arena a legendarei trupe australiene AC-DC. O sa ziceti acum ca sunt un viteaz care se arata dupa razboi dar va spun cat […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, Customer care, Marketing, PR, Sonor, studii de caz Etichete: AC DC, capitalizat, dezastru, teapa, ticket point

  • « Pagina anterioară
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d