Ieri seara cand am ajuns acasa am gasit un hanger pe clanta usii. Prima mea reactie a fost una chiar pozitiva. Ma gandeam ca hangerul ca element promotional a inceput sa castige teren si la fel si clanta ca touchpoint. Apoi am luat hangerul si nu mica mi-a fost surpriza. De fapt nu era un […]
Vodafone – customer care exagerat?
Azi am fost la Vodafone sa renunt la abonamentul de internet 3G pe care mi l-am facut acum un an, nemultumit fiind de limitarea de trafic pe care o aveam. N-am reusit. Ba mai mult m-am pricopsit cu un alt abonament pe 2 ani. 🙂 De fapt am obtinut un deal mai bun. Acum platesc […]
Baumax – ce simplu e sa faci customer care!
Saptamana asta am facut un tur al magazinelor de materiale de constructii si am ajuns si prin nou deschisul in Bacau, Baumax. Nu stiu ce are acest magazin dar mi se pare mai familiar decat altele. Nu pot sa spun ca ma simt ca acasa dar parca e o atmosfera mai calda. Mi-au placut 2 chestii. […]
Comentarii recente