Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Politică cookie-uri

Aventuri cu facturi!

Scris de Adrian Monoranu pe 30 iunie, 2010 25 comentarii

Ieri m-am dus sa-mi platesc in sfarsit factura de la E-On. Spun in sfarsit, pentru ca nu mai sosise nicio factura de jumatate de an. Se pare ca platisem in avans dar nu stiu cum naiba s-a intamplat asta pentru ca mie imi venise o factura exact pe valoarea de atunci. Sa zicem ca intr-un […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Customer care, Marketing, romanisme Etichete: aventuri, brd, e-on, facturi, robot, upc

Cum sa rasplatesti pasiunea clientului

Scris de Adrian Monoranu pe 9 iunie, 2010 8 comentarii

De cateva zile nu mi-am mai deschis blogul decat pentru a aproba comentarii. Azi am hotarat sa iau o pauza de la evaluarile la care lucrez de ceva timp si sa scriu o chestie scurta, scurta aici. E o idee care mi-a venit vazand un link in lista mea de YM la un fost student […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, auto, Customer care, social media Etichete: client, gallery, lexus, pasiune, performance, sound

Despre customer support si aglomeratie!

Scris de Adrian Monoranu pe 2 februarie, 2010 13 comentarii

Iata inca o poveste interesanta despre customer support. Azi, pentru ca nu mai primisem vreo factura de la E-On Electricitate de ceva timp, m-am dus sa intreb la un ghiseu de-al lor daca nu cumva am ceva de platit. Ajung in incaperea respectiva si o gasesc exact asa cum imi imaginasem. 3 ghiseuri dintre care […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, Customer care

Despre educatie si customer-understanding

Scris de Adrian Monoranu pe 24 decembrie, 2009 5 comentarii

De ieri am sosit in Sibiu impreuna cu parintii mei pentru a-mi vizita fratele, cumnata si nepotelul. Dupa un drum istovitor pornit la -5 grade si zapada din belsug am ajuns intr-un final la +14 si campii verzi de zici ca a venit primavara. Parca sunt in alta tara desi sunt doar 33o km distanta […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, Marketing, retail, telecom, Vacanta Etichete: amabilitate, clienti, huse, intelegere, telefoane mobile

Permission Marketing in RO?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 noiembrie, 2009 7 comentarii

De fapt ar trebui sa pun titlul in ghilimele pentru ca mi-e frica sa nu vorbesc inainte de vreme si sa dispara si tentativa asta de „permission”. Anyway, din ciclul „am Orange si am probleme” iata o noua povestire cu final fericit de aceasta data. Pe la inceputul saptamanii mi-am incarcat contul de pre-pay pentru […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, permission marketing, telecom Etichete: crm, Customer care, orange, permission marketing, relatii cu clientii

Despre plata cu cardul … in Romania

Scris de Adrian Monoranu pe 15 noiembrie, 2009 21 comentarii

Aseara am iesit sa beau un ceai cu un amic. L-am luat de acasa pentru ca a ramas fara masina si in drum catre ceai m-am gandit sa pun benzina pentru ca in zona in care stau acum nu prea sunt statii de alimentare. M-am dus frumusel la Lukoil, am alimentat de 100 de ron, […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, experimente, Personal s@#t! Etichete: atm, card, consumator, crm, experiente, lukoil, plata, pos

De azi ma puteti citi mai usor pe mobil

Scris de Adrian Monoranu pe 28 octombrie, 2009 5 comentarii

Salutare cititori de bloguri pe telefoane mobile. Pentru ca imi pasa de centii consumati, de viteza de incarcare a paginilor pe mobil dar si de rabdarea voastra, am decis sa lansez de azi varianta mobile a blogului meu. O sa regasiti astfel o varianta mult simplificata, fara bannere si alte linkuri care ingreuneaza incarcarea in […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, mobile marketing, Stiri, technology, telecom Etichete: 3g, blog, incarcare, mobil, mobile wordpress, versiune, viteza

Pasiune, sportivitate si senzatii tari cu BMW xDrive

Scris de Adrian Monoranu pe 20 octombrie, 2009 10 comentarii

Azi am fost la Trado Motors in Iasi raspunzand la invitatia de a participa la un eveniment special dedicat presei (in randul careia am fost inclus in calitate de blogger recunoscut 😛 ). A fost vorba de un preview pentru BMW seria 5 GT, lansarea X1 si despre un test drive pe mai multe modele […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, evenimente, Marketing, PR Etichete: bmw, seria 7, test, trado motors, xdrive

Despre amabilitate exagerata cand nu e cazul …

Scris de Adrian Monoranu pe 11 octombrie, 2009 8 comentarii

Uite tocmai am ajuns acasa dupa o zi petrecuta pe la cafea, masa si mall. Stiu suna pitzi dar cred ca suntem cu totii un pic asa chiar daca nu vrem sa acceptam. Si daca n-as mai merge la cafea si mall, probabil blogului asta i-ar lipsi o treime din continut. De fiecare data cand […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, Framantari de duminica, Marketing, retail Etichete: comportament deplasat, exagerat, insistenta, motive, personal amabil, vanzator

CRM de calitate la Orange – NOOOOT

Scris de Adrian Monoranu pe 25 septembrie, 2009 10 comentarii

Cred ca trebuie sa precizez din start ca e vorba de serviciul de relatii cu clientii ce poate fi apelat de pe propriul telefon. Altfel, la Orange Shop, desi stai la o coada interminabila, lucrurile se mai rezolva. De unde insa atata inversunare. De curand mi-am luat un iPhone si pentru ca il folosesc pe […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Customer care, internet, Marketing, telecom Etichete: 408, 484, crm, orange, plictiseala, relatii cu clientii, shop, vodafone

  • « Pagina anterioară
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Pantene + Monica Barladeanu = good endorsement?
  • Inovative merchandising @Zara Iasi
  • Sunt obosit.
  • Acum e momentul sa apara liderii!
  • Cum alegi un om de marketing?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d