Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Sa va mai explic o data cum se castiga Vocea Romaniei.

Scris de Adrian Monoranu pe 19 decembrie, 2015 2 comentarii

Lucrurile sunt chiar simple. Cine vrea sa castige se duce la Tudor in echipa. Cine vrea cu adevarat sa faca muzica si sa ajunga pe radio se duce la Smiley sau la Moga. Cine e de-a dreptul masochist se duce la Loredana. Cam asa stau lucrurile. Si inaintea lui Tudor lucrurile stateau la fel cu […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: concursuri, consumer psychology, Marketing, Pozitionare Etichete: analiza, antrenori, castigator, cristina balan, michel, moga, smiley, tobi, tomi, tudor chirila, vocea romaniei

N-a castigat Mihai Chitu, ci Horia Brenciu!

Scris de Adrian Monoranu pe 28 decembrie, 2013 Un comentariu

Nu ma pricep la muzica dar imi place s-o ascult. Singura mea aventura muzicala a fost prin clasa a doua sau a treia cand mergeam la un cor unde eram un soi de vocea a treia (adica ala care canta „domn, domn, domn, domn” la colinda aia cu Domn, Domn sa intaltam). Recunosc ca am […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: muzica, Pozitionare Etichete: brand positioning, horia brenciu, invingator, Marketing, mihai chitu, vocea romaniei 2013

Brand mantras si vedetele autohtone.

Scris de Adrian Monoranu pe 3 decembrie, 2013 Lasă un comentariu

Ieri am avut cursul de Brand Management cu studentii de la masterele de marketing la care predau. Si unul dintre subiectele atinse a fost legat de ceea ce numim „core brand values” de unde rezulta si „core brand propositions” aka „brand mantras”. Si desi majoritatea celor cu care stau de vorba stiu cam ce inseamna […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Pozitionare Etichete: brand mantra, exercitiu, Pozitionare, vedete

Get Happy.

Scris de Adrian Monoranu pe 29 ianuarie, 2013 4 comentarii

Zilele trecute am vazut la Adrian spotul celor de la VW pentru noul Beetle, cel pe care il vor difuza la editia de anul acesta a SuperBowl-ului. M-a facut sa rad. N-as cumpara masina, dar mi-a dat o stare de bine. Ieri toata ziua m-am abtinut sa nu ma prostesc vorbind in stil „jamaican”. Si […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, auto, coerenta, Pozitionare, strategic planning Etichete: 2013, beetle, get happy, superbowl, volkswagen, vw

Un atac finut de la KFC la McDonald’s. :)

Scris de Adrian Monoranu pe 16 noiembrie, 2012 10 comentarii

Chiar vorbisem ieri cu studentii mei de la Comunicare si Relatii Publice despre niste cazuri de reclama comparativa mascata in RO si cred ca nimeni nu e surprins de intepaturile dintre Fairy si Pur. Sunt atat de evidente incat ne-am si obisnuit cu ele si ne doare in paispe. Si cred ca si pe ei […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Pozitionare, Reclame comparative, strategic planning Etichete: consiliul concurentei, grander, kfc. mcdonalds, reclama comparativa

Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a

Scris de Adrian Monoranu pe 16 august, 2012 11 comentarii

Din cand in cand in publicitatea din Romania mai apare cate o capodopera ce pur si simplu nu poate fi trecuta cu vederea. Dupa cum vedeti deja din titlu, anul acesta am ajuns si la partea a IV-a. Totusi, de data asta am ceva dubii legate de spotul pe care am de gand sa vi-l […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, Idei genitale, Pozitionare, strategic planning Etichete: energizant, reclama, spot, strategie, tiger

N-ai clienti? Mareste preturile, sigur o sa fie bine!

Scris de Adrian Monoranu pe 27 iunie, 2012 9 comentarii

De cand s-a inaugurat complexul Palas in Iasi multi dintre antreprenorii care au ramas sau au ales sa ramana in afara acestuia se plang ca nu prea mai merge treaba. Si este si normal sa se intample asa pentru ca exista un avant de moment care ii determina pe consumatori sa cerceteze ceea ce este […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Cei Patru Pe, consumer psychology, food, Marketing, Pozitionare, strategic planning Etichete: clienti, Marketing, preturi, restaurant, strategie

Delivering high expectations vs. Delivering value.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 iunie, 2012 3 comentarii

Am 10 ani de cand sunt in educatia universitara. In toti acesti 10 ani am asistat la diverse schimbari de focus in ceea ce priveste orientarea absolventilor catre joburi dupa terminarea facultatii. A fost perioada in care toata lumea vroia sa fie PR, apoi a inceput nebunia HR-ului iar acum traim in epoca Event Managementului. […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, evenimente, Marketing, Pozitionare, PR, Public speaking, strategic planning Etichete: 11even, brand promise, greseli, obiective, strategie

Despre educatia formala, training si traineri.

Scris de Adrian Monoranu pe 30 mai, 2012 13 comentarii

Sunt din ce in ce mai tentat sa renunt la sistemul de educatie in care sunt implicat in momentul de fata pentru a face educatie alternativa. Cred ca acesta e cel mai bun cuvant pe care l-as putea folosi pentru ceea ce intentionez si cred ca pot sa livrez. Ieri mi s-a confirmat acest lucru […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Marketing, Pozitionare, Public speaking, strategic planning Etichete: educatie, formala, monoranu, non-formala, scump, trainer, training

Cum sa fii ambasadorul brandului personal!

Scris de Adrian Monoranu pe 4 aprilie, 2012 7 comentarii

De cateva saptamani avem o echipa noua de 4 interni la InOras.ro. De fapt sunt 5 dar numai 4 sunt full-time si vin in fiecare zi la birou. Alexandra e privilegiata, vine cand si cand dar ea e cea creativa si ii dam voie sa lucreze de acasa. 🙂 Luni am avut o intalnire cu […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Marketing, Pozitionare, social media, strategic planning Etichete: ambasador, brand personal, Marketing, social media

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 6
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d