Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Cum sa vindecam companiile de autism in marketing?

Scris de Adrian Monoranu pe 1 decembrie, 2010 42 comentarii

Azi m-am trezit ca de obicei in jur de 6.30. Chiar daca azi e liber si chiar daca de fapt in semestrul acesta miercurea am liber. Am deschis televizorul zgribulit pentru ca mi-era prea frig sa ma duc sa deschid centrala. Evident, de ziua nationala am prins cateva reportaje despre romani. Romani care au reusit […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Branding Deloc, concursuri, experimente, identity, Marketing, naming, packaging, Stiri, studii de caz Etichete: autism, branding, companii, competitie, Marketing, proiect, studenti

Romanii, Udrea si Facebook-ul

Scris de Adrian Monoranu pe 3 noiembrie, 2010 5 comentarii

Azi la stiri, dis de dimineata, am auzit ca Romania face demersuri oficiale prin intermediul Ministerului Dezvoltarii pentru a crea o strategie de promovare pe Facebook. Bineinteles in centrul reportajului nu putea sa se afle altcineva decat ministresa cu pricina, Elena Udrea. Pentru mai multe informatii despre aceasta idee puteti citi articolul din Gandul. Pana […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, banner, Branding Deloc, experimente, facebook, internet, online marketing, romanisme, social media, Stiri, twitter Etichete: blake chandlee, facebook, ministerul dezvoltarii, pagina, promovare, romania, udrea

Dar de farmacia inimii ce mai ziceti?

Scris de Adrian Monoranu pe 19 iunie, 2010 29 comentarii

Ziceam mai devreme ca am lasat blogul in paragina si ca n-am mai criticat reclame de multa vreme. Se pare ca Andrei m-a impulsionat si am sa fac si una si alta. Bine, e o legatura directa intre cele doua, avand in vedere ca ma iau de reclame aici pe blog. 🙂 Anyway, de vreo […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, Idei genitale, romanisme, strategic planning Etichete: catena, farmacia inimii, papaiani, spot, stela popescu

Cum sa agati femei!

Scris de Adrian Monoranu pe 4 mai, 2010 20 comentarii

Cred ca de cand a venit caldura si s-a dezvelit pulpa de femeie iar decolteurile sunt mai la vedere, toti barbatii au inceput sa scoata de la naftalina arsenalul de replici/tehnici de agatat. Care mai de care cu glumite, cu complimente, cu posturi fizice, cu masini decapotabile … fiecare cu ce are. Ce ne facem […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Blogging, Branding Deloc, Personal s@#t! Etichete: bloguri, carti, cum sa agati femei, guru, personal branding

Un exemplu de personal branding … si curaj!

Scris de Adrian Monoranu pe 30 octombrie, 2009 17 comentarii

Azi am sa va povestesc despre Marius. Un baiat pe care nu-l cunosc dar care are curaj si de asemenea strategie de personal branding. Marius e unul dintre cei care „produce proiecte” pentru facultate. Lenesii, comozii, indolentii sau indiferentii care isi fura caciula singuri pe la facultate apeleaza la el pentru a le furniza mult […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, Idei genitale, Marketing, Pozitionare, romanisme Etichete: fabricate, feaa, lenesi, proiecte, studenti, vandute

Nutline – un spot care ma face sa spun WTF?

Scris de Adrian Monoranu pe 6 iulie, 2009 17 comentarii

De ceva vreme tot vad acest spot care ma face sa spun WTF? Ce e cu tampenia asta? OMG!!!!! Ma gandeam ca desi nu e un produs tocmai „serios” Nutline e unul din cele mai cunoscute branduri de pe la noi si credeam ca se respecta. Desi in trecut au avut spoturi care mai decare […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, Idei genitale, romanisme Etichete: floarea soarelui, nutline, seminte, spot, wtf

Spoturi de promovare – Romania the land of choice

Scris de Adrian Monoranu pe 10 iunie, 2009 4 comentarii

Azi am descoperit in Ieseanul spoturile de promovare din noua campanie pentru tarisoara noastra. Se pare ca tot sportivii sunt cei care ne pot ajuta cel mai mult sa ne facem cunoscuti in lume si era oarecum de asteptat. Iata-i pe Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gica Hagi invitand strainii sa desopere Romania – The […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, consumer psychology, insight, Pozitionare, romania, romanisme, turism, Vacanta Etichete: comaneci, dracula, hagi, nastase, promovare, romania, spoturi, the land of choice

Epoca „d’or” a brandingului romanesc!

Scris de Adrian Monoranu pe 16 mai, 2009 Lasă un comentariu

Chiar n-am mai scris de multisor despre nume de branduri. Imi aduc aminte cu placere de perioada in care scriam despre Skin si cate controverse s-au creat la momentul respectiv mai ales in offline. Era unul dintre primele posturi de blog si lumea se intreba atunci cine dracu’ o mai fi si asta. Au trecut […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Marketing, naming, Pozitionare, studii de caz Etichete: branding, epoca, naming, Pozitionare, romania, sav'or

Dacia Sandero Stepway – pentru ce sa platesti in plus?

Scris de Adrian Monoranu pe 13 mai, 2009 7 comentarii

Stiu ca s-au scris deja randuri bune pe tema asta si probabil va intrebati de ce aleg sa scriu si eu, cam la spartul targului ce-i drept. Ei bine, n-am sa scriu despre faptul ca s-a lansat si cum s-a lansat pentru ca deja stiti. Eu vreau doar sa atrag atentia asupra unui aspect legat […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Cei Patru Pe, consumer psychology, Marketing, Pozitionare, romanisme Etichete: brand, dacia, extensie, in plus, linie, platesti, sandero, stepway

Bergenbier – The big moment!

Scris de Adrian Monoranu pe 12 aprilie, 2009 8 comentarii

Si ca sa fie mainstream=ul complet iata si ultimul spot al celor de la Bergenbier. Nu au schimbat agentia dar au schimbat mai tot ceea ce inseamna brand in afara de nume si slogan. Spuneam in trecut ca schimbarea asta nu e chiar binevenita insa la cat de prost merge comunicarea in mainstream anul acesta […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, Branding Deloc, coerenta, insight, Marketing, strategic planning Etichete: 2009, bergenbier, big, moment, rebranding, spot, the big moment

  • « Pagina anterioară
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

%d