Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.

Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Tik Tok, AUR-ul si tinerii

Scris de Adrian Monoranu pe 29 martie, 2024 Lasă un comentariu

tik tok

Vin alegerile si strategii partidelor au inceput sa se agite. La fel ca in cazul oricarui produs sau serviciu, fiecare partid are un grup tinta, un core target format din alegatori recurenti. E drept, se mai pierd unii dintre acestia in timp, insa in esenta cam raman pe pozitii. Fiecare partid are propriile tertipuri pentru […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: online marketing, politica, studii de caz Etichete: alegeri, aur, romania, tik tok, tineri

Cat de importanta e grija pentru client?

Scris de Adrian Monoranu pe 4 august, 2016 3 comentarii

Cred ca una dintre cele mai des intalnite erori in ceea ce priveste perceptia managerilor despre marketing este aceea ca marketing-ul este unul si acelasi lucru cu promovarea. E deja clasica treaba. De aici decurge o alta eroare si anume aceea de a investi masiv in promovare fara o analiza profunda asupra produsului inca din […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: consumer psychology, editoriale, Marketing, Promotions, studii de caz Etichete: customer management, Marketing, servicii, spalatorie auto, studiu de caz

Un brand promise pe care nu trebuie sa-l pastrezi.

Scris de Adrian Monoranu pe 28 martie, 2015 Lasă un comentariu

Cred ca m-am obisnuit in decursul anilor sa scanez mediul inconjurator dupa mesaje interesante de branding. Si-am dat peste multe gaselnite interesante ale marketerilor. Unele au fost aberante, altele utile, altele indraznete, altele sirete. Intotdeauna am apreciat ultimele 2 categorii. Nu ca as fi un fan al siretlicurilor, sa nu intelegeti gresit. Sa nu le […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertising, consumer psychology, studii de caz Etichete: brand promise, case study, diferentiere, hemoroizi, Marketing, Pozitionare, studiu de caz

Pentru ca nu sunt early adopter.

Scris de Adrian Monoranu pe 11 martie, 2015 5 comentarii

early-adopter – An early adopter is a person who embraces new technology before most other people do. Early adopters tend to buy or try out new hardware items and programs, and new versions of existing programs, sooner than most of their peers. Eu n-am facut niciodata parte din aceasta categorie de consumatori. Nu sunt conservator, […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: studii de caz, technology Etichete: apple watch, ceas, early adopter, smart watch, tehnologie

Batalia e pe discount-uri.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 decembrie, 2014 Un comentariu

Am observat inca de asta-vara ca perioada de discount a inceput un pic mai devreme decat in alti ani. Explicatia pe care am dat-o atunci a fost ca, cel mai probabil, proprietarii/managerii magazinelor au hotarat sa nu riste ca romanii sa cheltuie toti banii prin concedii si sa nu le mai ramana pentru cumparaturi la […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: cumparaturi, studii de caz Etichete: clienti, comercianti, discount, reduceri, retail, shopping

Renault Clio 4 – o saptamana de teste si fun!

Scris de Adrian Monoranu pe 28 aprilie, 2013 Un comentariu

Mai e putin si se incheie saptamana petrecuta la volanul noului Renault Clio 4. A fost placut, chiar foarte placut. Am inceput sa ma imprietenesc cu masina, sa-i cunosc obiceiurile si secretele si parca-mi pare rau ca o dau inapoi. Desi initial, trebuie sa recunosc, eram circumspect pentru ca n-am agreat niciodata masinile franceze, dupa […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: advertoriale, auto, consumer psychology, design, studii de caz Etichete: bras, confort, consum, design, economie, ergonomie, renault clio 4, spatiu, test-drive

Cine nu se spala pe maini cand iese de la toaleta?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 ianuarie, 2013 15 comentarii

Din ciclul „intamplari din toaleta de la etajul 3” va prezint azi un episod, mai bine zis o concluzie. Extrasa bineinteles din experientele mele zilnice sau mai putin zilnice dar insirate pe o perioada de 14 ani, din toaleta de la etajul 3. Cladirea e mai putin importanta. Diferite nevoi ma fac sa vizitez incaparea […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: insight, Personal s@#t!, research, romanisme, studii de caz Etichete: fete, insight, maini, romani, spala, toaleta

Jackie Chan a cam luat-o de la X-Factor

Scris de Adrian Monoranu pe 24 septembrie, 2012 3 comentarii

Trebuie sa recunosc ca in copilarie il veneram pe Jackie Chan, asta cu toate ca nici macar nu stiam cum il cheama de fapt si il botezam in toate felurile. Evident, asta se intampla pentru ca pe vremea aceea il vedeam in filme chinezesti si nu beneficiam de traducere cand venea vorba de lista cu […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: concursuri, Marketing, muzica, Sonor, studii de caz Etichete: audienta, cota de piata, jackie chan, rating, talent show, x-factor

Primul meu contact cu industria pharma – Antibiotice Iasi.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 iunie, 2012 2 comentarii

Luni si marti am avut placerea sa tin un curs/training (nu stiu exact cum sa-l denumesc) in cadrul unui proiect de tip scoala de vara derulat de Antibiotice (a+) Iasi. Spun placerea, pentru ca a fost un adevarat learning experience pentru ambele parti. Pentru mine a fost extrem de binevenita o astfel de experienta pentru […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Academic, Cei Patru Pe, Marketing, medicamente, studii de caz Etichete: antibiotice iasi, branding, curs, training

Integrati strategiile de comunicare cu vanzarea personala!

Scris de Adrian Monoranu pe 22 aprilie, 2012 6 comentarii

Foarte important. Daca nu cumva cel mai important. O sa pornesc postul de azi de la o experienta personala traita chiar acum cateva minute. De dimineata, mi-am spalat masina. Am ales una dintre spalatoriile mai cunoscute din oras dar nu sunt unul dintre clientii lor fideli. Am ales-o pentru ca am prins cu coada ochiului […]

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook
  • Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă) LinkedIn
  • Dă clic pentru a partaja pe X(Se deschide într-o fereastră nouă) X

Apreciază:

Apreciază Încarc...

Din categoria: Branding Deloc, Cei Patru Pe, consumer psychology, Marketing, Promotions, studii de caz Etichete: consultanta, relatia client brand, servicii, strategii de comunicare

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Pagina următoare »
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Marius Sescu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Amelia la E ok să faci schimbări în cariera
  • eBogdan la Chiar nu ne pricepem toti la marketing.
  • Dan Irimia la Despre educatia formala, training si traineri.
  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • Caravana Bookland vine la Iasi
  • Bergenbier – editia galbena
  • Ai incercat vreodata un Green Smoothie?
  • ZooZoo de la Vodafone. Un mod genial de a defini insight-ul!

Etichete

advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli research review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2025 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...
 

    %d