Ieri m-am inscris in concursul asta nou de la Vodafone. Am trimis un mesaj si am inceput sa primesc o gramada inapoi. M-a costat 1 Euro si nervi pentru ca a tarait telefonul in continuu. Azi insa Vodafone mi-a pus un mare zambet pe buze. Sunt inca in biblioteca, pentru ca inca mai vreau sa […]
E-commerce de nisa!
Zilele astea sunt foarte ocupat. Incerc sa recuperez anii pierduti in pregatirea mea pentru doctorat. Astfel ca in 3 saptamani trebuie sa sustin 2 referate la doctorat. Tot raul spre bine! Asa am sa scap si eu de ele si apoi o sa ma pot concentra pe teza. In concluzie nu prea mai am timp […]
Concursul de cuvinte de la CartePremium
Razvan impreuna cu cei de la CartePremium au lansat de curand un concurs de creatie literara adresat tinerilor cu varste sub 35 de ani. Gasiti aici si comunicatul oficial de lansare al concursului. Este, din cate stiu eu, primul astfel de concurs organizat de o librarie online. Probabil va intrebati de ce scriu despre acest […]
Am lansat AdCritics
Ieri am lansat AdCritics. Un loc in care oricine poate sa-si dea cu parerea despre campanii, spoturi, agentii, ATL, BTL, etc. NU trebuie decat sa intri pe site si sa comentezi. Vom incerca sa fim cat mai obiectivi in modul nostru de a prezenta campaniile si speram ca si voi sa fiti cat mai liberi […]
Vodafone – customer care exagerat?
Azi am fost la Vodafone sa renunt la abonamentul de internet 3G pe care mi l-am facut acum un an, nemultumit fiind de limitarea de trafic pe care o aveam. N-am reusit. Ba mai mult m-am pricopsit cu un alt abonament pe 2 ani. 🙂 De fapt am obtinut un deal mai bun. Acum platesc […]
Billa se face VERDE!
Da prieteni, Billa se face verde. Dar nu verde asa cum ati putea crede. Nu, nu anunt o schimbare istorica a culorilor sau a logoului. Ci pur si simplu faptul ca Billa devine mai constienta de ceea ce inseamna conceptul de „green business”. Cum face asta? Ei bine uite asa. Da, e o punga. Si? […]
IKEA – brandul care a spus NU televizorului!
Nu cred ca mai e nevoie de vreo introducere pentru un brand ca IKEA. E deja îndeajuns de cunoscut pentru majoritatea bucureştenilor şi sunt sigur şi pentru destui provinciali. Ceea ce unii ar putea considera ciudat este însăşi această notorietate extinsă de care se bucură la abia un an de la lansarea în România. E […]
Elite catre Doncafe – repozitionare NOT!
Ei bine da, Elite Romania s-a transformat in urma unei achizitii in Strauss Romania. Iar Strauss a cumparat brandul Doncafe de la compania italiana cu acelasi nume in mai 2008. In acest fel proprietar a doua branduri (Elite si Doncafe) Strauss a decis sa le uneasca si sa ramana doar cu unul si anume Doncafe. Mai multe informatii […]
Iashington – o conferinta interesanta!
Prietenii din AIESEC organizeaza toamna asta un eveniment demn de luat in seama. Nu e intitulata conferinta toamnei 2008 degeaba. Speakerii sunt pe masura si programul suna interesant. Iata in continuare cateva informatii despre datele de desfasurare si program. Mai multe informatii gasiti pe site-ul special al conferintei pe care il puteti accesa clickand pe […]
Touchpoint?
Si pentru ca in ultima vreme sunt mai atent la detaliile din jurul meu, ieri coborand scarile blocului am remarcat urmatoarea situatie. O caseta de la fostul Astral (actualmente UPC) folosita drept touchpoint pentru un print tot al celor de la UPC. Nu e nimic fancy si nimic neobisnuit. Totusi ma intreb daca e eficient. […]
Comentarii recente