Facebook anunta schimbari. Eu inca mai astept graph search dar ei anunta si alte schimbari. De data aceasta se vorbeste despre o schimbare la nivel de timeline/newsfeed. Sunt deja multe opinii exprimate pe tema asta. Cert e ca poti sa realizezi foarte rapid ca interfata noua seamana foarte mult cu ceea ce vezi pe ecranul […]
Google, advertorialele si dilema amatorului.
Zilele trecute Google a anuntat iarasi ca va penaliza drastic vanzarea de linkuri, de data aceasta si prin intermediul advertorialelor. Primele vizate au fost site-urile de presa, ziare si reviste mari care se pare ca vindeau astfel de articole iar penalizarile au fost legate de scaderea page rank-ului si declasarea din pozitiile superioare in motorul […]
Cum sa faci nitica media coverage si nitel trafic?
Simplu, iei un subiect de discutie interesant si-l dezgropi dintr-un mormant demult uitat. Cam asta face azi newsiasi.ro. Si nu e vorba despre politica sau altceva. Subiectul se numeste Ikea si numai la auzul acestui nume iesenilor si nu numai li se face pielea de gaina sau incepe sa le ploua in gura. Dupa interese. […]
Roman = expert in online marketing.
Daca cineva mi-ar fi zis asta acum 2 ani de zile probabil m-as fi uitat cu dispret la persoana respectiva si i-as fi zis simplu: „pune mana si fa-ti singur ca nu e mare filosofie!”. Azi probabil as raspunde rugamintii cu o intrebare: „cat de bine?”. Ani de zile internetul a fost vazut ca fiind […]
Romanii sunt destepti.
Vineri am primit un colet mai mult decat interesant la birou. Si nu mica mi-a fost mirarea cand l-am deschis. Ma asteptam sa fie vorba de vreo campanie, avand in vedere ca stiam ca expeditorul e Cristi Manafu insa pot sa spun ca am fost chiar surprins. Si mi-a placut, atat tricoul cat si ideea […]
Cat de repede scade interactiunea pe facebook?
E o intrebare care ar trebui sa-i preocupe pe toti cei care administreaza pagini de facebook, fie ca sunt personale, fie ca sunt ale unor branduri pentru care lucreaza. In mod normal, orice administrator ar trebui sa aiba niste obiective foarte bine definite. Prioritatile sunt diferite de la un caz la altul dar dintre aceste […]
A doua revizie pe anul acesta o fac online.
In urma cu 2-3 ani as fi inceput acest post cu „e perioada aceea din an in care trebuie sa fac revizia la masina”. Ei bine, de vreun an incoace spun „e din nou perioada aceea in care trebuie sa fac revizia la masina” si asta pentru ca am inceput sa merg din ce in […]
Brand-blogger-consumator – un triunghi conjugal.
Nu de putine ori s-a discutat despre asocierile dintre branduri si bloggeri. S-au scris zeci de articole, s-a vorbit pe la conferinte, s-au facut campanii si s-au tras concluzii. Uneori a iesit bine, alteori a iesit mai putin bine, ca sa nu zic prost. Cert e ca asocierea dintre cele doua entitati pare a fi […]
10 pasi in corporate blogging si nu numai.
Acum 4-5 ani toata lumea vorbea despre blogging si blogurile erau the next big thingie in social media pentru firme. Cei mai curajosi incercau marea cu degetul si evident aparea imediat o armata de bloggeri „profesionsti” ce ii critica si le dadea lectii. La mai toate evenimentele despre internet marketing se vorbea despre corporate blogging […]
7 greseli in corporate blogging.
Asa cum am promis, ma intorc in zona posturilor despre marketing cu un articol despre corporate blogging. Nu sunt greseli semnalate de mine, ci de Lou Dubois intr-un articol scris pentru Inc.com. Sunt insa greseli pe care le-am intalnit deseori parcurgand bloguri ale unor business-uri. Desi postul original face referire la companii mici, eu cred […]
Comentarii recente